Polski Czerwony Krzyż,
Małopolski Oddział Okręgowy PCK
w związku z projektem Livelihoods Emploability (Aktywizacja Zawodowa) realizowanym we współpracy z Hiszpańskim Czerwonym Krzyżem poszukuje osoby na stanowisko:
Asystent koordynatora projektu
Region: małopolskie, Kraków
Opis stanowiska:
Ogólnym celem projektu jest zapewnienie indywidualnego i grupowego wsparcia przy
zwiększaniu szans na zatrudnienie uczestników poprzez dostarczenie im odpowiednich informacji, wzmocnienie procesów decyzyjnych dotyczących ich celu zawodowego i przyszłości, a także praca z uczestnikami w celu poprawy wydajności pracy, umiejętności poszukiwania pracy i zdobycia niezbędnych kwalifikacji zawodowych, które są wymagane przez lokalnych pracodawców. Może to obejmować wyposażenie ich w umiejętności miękkie w zakresie przygotowania CV, technik rozmowy kwalifikacyjnej, umiejętności komunikacyjnych, aplikacji o pracę, technik poszukiwania pracy, a także w odpowiednie informacje.
Zakres obowiązków:
– Przygotowanie dokumentacji i raportów związanych z działalnością programu, śledzenie działań uczestników i danych dotyczących postępów oraz ich regularne aktualizacje
– Przygotowanie informacji administracyjnych związanych ze szkoleniami i warsztatami (np. lista uczestników, lista obecności, formularz oceny uczestników i instruktora, itp.) oraz monitorowanie, czy zostały one wypełnione przez uczestników i instruktora.
– Gromadzenie informacji o rynku pracy dla uczestników, dotyczących wolnych miejsc pracy, wymagań wstępnych i umiejętności oraz innych informacji zawodowych.
– Aktualizacja i określanie dostawców usług zatrudnienia i pomocy dostępnej w miejscu działania oddziału w celu odpowiedniego skierowania.
– Stosowanie narzędzi monitorujących, które pozwalają osobą prowadzących działania na identyfikację problemów operacyjnych i zgłaszanie tych problemów oraz potencjalnych propozycji usprawnień koordynatorowi projektu.
Wymagania:
- wiedza w zakresie lokalnego rynku pracy, instytucji rynku pracy, instytucji szkoleniowych
- doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów,
- samodzielność, odpowiedzialność
- dobra organizacja pracy
- znajomość języka angielskiego, ukraińskiego, polskiego
- znajomość działalności PCK (mile widziana)
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia do dnia 31.12.2024
- możliwość pracy w dużej, międzynarodowej Organizacji
- szanse na rozwój zawodowy i nowe wyzwania
- narzędzia niezbędne do pracy
- pakiet szkoleń
Zgłoszenia do dnia 15.11.2023 na adres krakow.dyrektor@pck.pl
Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).”