Procter & Gamble oraz Carrefour Polska połączyły siły, aby we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem poprawić sytuację życiową dzieci z najuboższych rodzin w Polsce. W ramach kampanii „Mała pomoc, wielka radość” procent ze sprzedaży produktów P&G, takich jak m.in. Pampers, Ariel czy Gillette, zakupionych w sklepach Carrefour w całej Polsce, przeznaczony został na najbardziej potrzebne rzeczy dla podopiecznych PCK.
W ramach projektu, 1% ze sprzedaży produktów P&G w sklepach Carrefour w całej Polsce przeznaczany został na rzecz Polskiego Czerwonego Krzyża, w celu poprawy sytuacji życiowej dzieci z najuboższych rodzin w Polsce. W ramach akcji kładziono nacisk na pomoc indywidualną dla dzieci, by zakupione produkty odpowiadały rzeczywistym potrzebom podopiecznych.
Dzięki środkom finansowym uzyskanym w ramach projektu, Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża pomógł aż 26 rodzinom, czyli 51 dzieci z terenu województwa małopolskiego.
Celem głównym akcji było poprawienie komfortu życia dzieci z najbardziej potrzebujących rodzin, dlatego też w ramach środków zakupiliśmy m.in.:
-zabawki i gry edukacyjne dla dzieci
-pościel
-odzież
-ręczniki kąpielowe
-materiały plastyczne
-książki
-klimatyzator
-biurka wraz z krzesłami
-półki wiszące
-szafę przesuwną.
Kampanię „Małą pomoc, wielka radość” wspiera aktorka i mama dwóch chłopców, Aneta Zając, która podkreśla, jak ważne są dla niej programy społeczne, które odmieniają los dzieci. – To cudowna inicjatywa i popieram ją całą sobą. Sama mam dwoje dzieci i wiem, jak ważne dla każdej mamy jest spełnienie wszelkich potrzeb swoich pociech i zapewnienie im możliwości dobrego startu w dorosłość. – podsumowała Aneta Zając.
Dziękujemy naszym Partnerom – Firmie Procter & Gamble oraz sieci sklepów Carrefour Polska za współpracę i możliwość indywidualnego podejścia do każdego podopiecznego. Mamy nadzieję, że na twarzach dzieci i ich rodziców zagości uśmiech, a nasza pomoc poprawi ich komfort życia.