Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. promocji
Region: małopolskie, Kraków
Opis zadań:
- Zarządzanie stroną internetową pck.malopolska.pl , w tym przygotowywanie i zamieszczanie informacji oraz zdjęć, aktualizacja podstron i informacji na nich zamieszczonych
- Redagowanie comiesięcznego newslettera
- Przygotowywanie informacji prasowych dotyczących MOO PCK i współpraca z mediami,
- Zamawianie i pozyskiwanie materiałów na stronę internetową od jednostek organizacyjnych MOO PCK,
- Zarządzanie kontami MOO PCK w portalach społecznościowych,
- Przygotowywanie narzędzi promocyjnych (plakaty, ulotki, gadżety) – współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami
- Tworzenie kampanii w mediach społecznościowych
- Przygotowywanie i koordynowanie eventów promocyjnych i konkursów
- Organizowanie stoisk podczas targów branżowych
Wymagania:
- odpowiedzialność,
- doświadczenie w realizacji projektów promocyjnych
- doświadczenie w zarządzaniu stroną internetową; mile widziana znajomość platformy WordPress
- sprawna obsługa pakietu MS Office;
- łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, umiejętność pracy w grupie;
- samodzielność, terminowość i dobra organizacja pracy;
- kreatywność, umiejętność rozwiązywania sytuacji problemowych
- znajomość działalności PCK (mile widziana)
Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji zawierających CV oraz list motywacyjny na adres: krakow.dyrektor@pck.org.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża z siedzibą w Krakowie, ul. Studencka 19 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101,poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”